Centrul de Proiecte
Timișoara
Cultură
Timișoara 2023
2022

Opening+

Rezultate finale
Program de finanțare a proiectelor culturale care completează evenimentul de deschidere a programului cultural național „Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023” (17–19 februarie).
Am publicat rezultatele finale
Vezi rezultatele
Cine poate aplica

Sesiunea de finanțare se adresează persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale sau persoanelor juridice de drept privat ori public (cu excepția persoanelor juridice de drept public aflate în subordinea Consiliului Local al Municipiului Timișoara), care propun proiecte culturale care:

  • includ minimum 1 eveniment cultural sau artistic, în cartiere diverse ale Timișoarei, cu deschidere sau desfășurare în perioada 17–19 februarie 2023;
  • urmăresc obiective relevante pentru conceptul Programului Cultural Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii reactualizat și al evenimentului de deschidere;
  • valorifică un peisaj cultural divers, care evidențiază artiști, activități, grupuri sau organizații care fac parte din cultura locală;
  • implică min. 30 de participanți pentru proiecte mici, respectiv min. 100 de participanți pentru proiecte medii.

Buget și caracteristici

Buget alocat: 800.000 lei, dintre care:

  • Buget proiecte mici: 250.000 lei
  • Buget proiecte medii: 500.000 lei
  • Buget fond de contestații: 50.000 lei

 

Valoare maximă / proiect:

  • Pentru proiecte mici: ≤ 25.000 lei
  • Pentru proiecte medii: > 25.000 lei – 50.000 lei

 

Tranșe acordate:

  • Tranșa 1: max. 85%
  • Tranșa 2: min. 15%

 

Beneficiarul va identifica și atrage surse complementare de finanțare, în procent variabil (fără a exista obligația asigurării unui procent minim raportat la valoarea totală a bugetului).

Un solicitant poate depune o singură aplicație la acest program de finanțare.


Calendar
30 decembrie – 13 ianuarie

Înscrierea proiectelor culturale


14–22 ianuarie

Etapa 1: Verificarea conformității administrative și a eligibilității proiectelor înscrise
Etapa 2: Evaluarea și selecția proiectelor înscrise


23 ianuarie

Publicarea rezultatelor privind etapele 1 și 2


23–27 ianuarie

Trimiterea documentelor necesare contractării pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării etapelor 1 și 2


30 ianuarie – 3 februarie

Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapelor 1 și 2
Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua doar după data semnării contractului, pe durata executării acestuia


23–25 ianuarie

Perioadă de depunere a contestațiilor privind rezultatele etapelor 1 și 2


26–30 ianuarie

Perioadă de soluționare a contestațiilor privind rezultatele etapelor 1 și 2


31 ianuarie

Publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor


1–6 februarie

Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma soluționării contestațiilor
Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua doar după data semnării contractului, pe durata executării acestuia


7 februarie – 29 martie

Perioada de derulare a proiectului cultural, inclusiv activități precum managementul de proiect, monitorizarea, activități de evaluare și raportare


17–19 februarie

Perioada obligatorie de implementare a activităților cu public


30 martie 2023

Data limită pentru depunerea decontului final


Comisia de evaluare
Ai nevoie de îndrumare?

Sună la +40787.287.100 și programează o întâlnire sau scrie-i Alex:


Alex Boca
Programe și proiecte
alex.boca@centruldeproiecte.ro
Este utilă această pagină?