Program de finanțare nerambursabilă pentru comunitate
Finanțarea se adresează persoanelor juridice de drept privat, fără scop patrimonial.
În cadrul direcției tematice Implicare în comunitate sunt încurajate să participe și asociațiile de proprietari, în calitate de persoane juridice române de drept privat, fără scop lucrativ, constituite în baza prevederilor Legii 196/2018 privind înființarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari și administrarea condominiilor.
Pentru a putea beneficia de finanțare, un proiect va îndeplini, cumulativ, următoarele cerințe:
Buget total alocat: 1.000.000 lei, din care fond de contestații: 100.000 lei
Plafoane pe categorii de proiecte (valori maxime al finanțării nerambursabile care poate fi solicitată)
Buget împărțit pe direcții tematice:
Direcția tematică Implicare în comunitate: 450.000 lei
Direcția tematică Cultură în comunitate: 450.000 lei
Tranșele finanțării nerambursabile
Procentul surselor complementare de finanțare: min. 10% din valoarea totală a bugetului proiectului (adică bugetul care include finanțarea nerambursabilă solicitată și sursele complementare de finanțare).
Atenție! Sursa complementară de finanțare pentru proiect și activitățile pe care le include nu poate proveni dintr-un alt proiect finanțat prin contract cu Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara.
Un solicitant poate depune o singură propunere de proiect la acest program de finanțare, iar propunerea de proiect poate aborda o singură direcție tematică.
Înscrierea proiectelor
Etapa 1: Verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la selecție
Publicarea rezultatelor etapei 1
Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 1
Soluționarea contestațiilor privind etapa 1
Publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 1
Etapa 2: Evaluarea și selecția proiectelor înscrise
Publicarea rezultatelor etapei 2
Trimiterea documentelor necesare contractării pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2;
Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2;
Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua între data semnării contractului de finanțare nerambursabilă și data finalizării ultimei activități specifice din perioada de implementare a proiectului.
Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 2
Soluționarea contestațiilor privind etapa 2
Publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2
Trimiterea documentelor necesare contractării pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2;
Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2.
Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua între data semnării contractului de finanțare nerambursabilă și data finalizării ultimei activități specifice din perioada de implementare a proiectului.
Data limită pentru depunerea decontului final
Sună la +40787.287.100 și programează o întâlnire sau scrie-i Alexandrei: