Program de finanțare nerambursabilă pentru proiecte destinate tinerilor, din sume alocate de la bugetul local al Municipiului Timișoara.
Programul Tineret în acțiune urmărește creșterea gradului de implicare a tinerilor din toate categoriile sociale în activități creative și în viața culturală a orașului.
Contribuie la îmbunătățirea oportunităților de finanțare!
Finanțarea se adresează persoanelor juridice de drept privat, fără scop patrimonial:
Atenție! Unitățile de învățământ subordonate Consiliului Local al Municipiului Timișoara nu pot fi aplicanți, ci doar parteneri.
Pentru a putea beneficia de finanțare, un proiect va îndeplini, cumulativ, următoarele cerințe:
Buget total: 1.000.000 lei
Buget total estimat: 1.000.000 lei, din care:
Plafoane pe categorii de proiecte (valoare maximă a finanțării nerambursabile care poate fi solicitată):
Tranșele finanțării nerambursabile:
Beneficiarul va identifica și atrage surse complementare de finanțare în procent de min. 5% din valoarea totală a bugetului proiectului în cazul proiectelor mici, respectiv min. 10% în cazul celor mari.
Sursele complementare de finanțare pentru proiect nu pot proveni dintr-un alt proiect finanțat prin contract de finanțare nerambursabilă cu Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara.
Cumulativ, un solicitant/beneficiar:
Înscrierea proiectelor culturale.
Etapa 1: Verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la selecție și a conformității administrative.
Publicarea rezultatelor etapei 1.
Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 1.
Soluționarea contestațiilor privind etapa 1.
Publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 1.
Etapa 2: Evaluarea și selecția proiectelor înscrise.
Publicarea rezultatelor etapei 2.
Trimiterea documentelor necesare contractării pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2.
Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2.
Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua între data semnării contractului de finanțare nerambursabilă și data finalizării ultimei activități specifice.
Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 2.
Soluționarea contestațiilor privind etapa 2.
Publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2.
Trimiterea documentelor necesare contractării pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2.
Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2.
Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua între data semnării contractului de finanțare nerambursabilă și data finalizării ultimei activități specifice.
Data limită pentru depunerea notificărilor de modificare a bugetului.
Data limită pentru depunerea decontului final.
Evaluarea și selecția aplicațiilor se realizează de către comisii de selecție formate din reprezentanți ai autorității finanțatoare cu experiență și/sau responsabilități privind sectorul cultural local și din specialiști cu o experiență de cel puțin 3 ani sau, după caz, cel puțin 2 ani în managementul și/sau evaluarea proiectelor culturale, în domeniile pentru care se organizează sesiunea de selecție.
Componența comisiei de evaluare va fi publicată după evaluarea tuturor proiectelor și închiderea programului de finanțare.
Sună la +40787.287.100 și programează o întâlnire sau scrie-i lui Ștefan: