Programul Energie! Burse de creație susține și în anul 2025, din bugetul local al Municipiului Timișoara, activitatea de creație a artiștilor din domeniile: arte vizuale, literatură, muzică și arte sonore, teatru, dans, performance, arte digitale și new media.
Programul Energie! Burse de creație își propune să contribuie la profilarea Timișoarei ca oraș creativ, cu un sector artistic amplu, efervescent și conectat la cultura contemporană, în care artiștii au un rol semnificativ.
Contribuie la îmbunătățirea oportunităților de finanțare!
Creatori din domeniile: arte vizuale, literatură, muzică și arte sonore, teatru, dans și performance, arte digitale și new media, literatură, care:
Buget total alocat: 1.000.000 lei, din care fond de contestații: 103.000 lei
Buget împărțit pe categorii de aplicanți:
În cadrul programului Energie! Burse de creație o persoană poate trimite o singură aplicație.
Lansarea programului de finanțare Energie! Burse de creație
Înscrierea aplicațiilor
Publicarea rezultatelor etapei 1
Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 1
Soluționarea contestațiilor privind etapa 1
Publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 1
Etapa 2: Evaluarea și selecția aplicațiilor
Publicarea rezultatelor etapei 2
Trimiterea documentelor necesare contractării pentru aplicațiile declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2.
Semnarea contractelor pentru aplicațiile declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2.
Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 2
Soluționarea contestațiilor privind etapa 2
Publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2
Trimiterea documentelor necesare contractării pentru aplicațiile declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2.
Semnarea contractelor pentru aplicațiile declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2.
Termen limită pentru raportare.
Evaluarea și selecția aplicațiilor se realizează de către comisii de selecție formate din reprezentanți ai autorității finanțatoare cu experiență și/sau responsabilități privind sectorul cultural local și din specialiști cu o experiență de cel puțin 3 ani sau, după caz, cel puțin 2 ani în managementul și/sau evaluarea proiectelor culturale, în domeniile pentru care se organizează sesiunea de selecție.
Componența comisiei de evaluare va fi publicată după evaluarea tuturor proiectelor și închiderea programului de finanțare.
Sună la +40787.287.100 și programează o întâlnire sau scrie-i Adrianei: