Cultura în prezent sprijină cultura contemporană, la nivel de producție, distribuție și consum, în acord cu tendințele actuale din domeniile abordate.
Programul de finanțare se adresează persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale/familiale, societăților comerciale sau persoanelor juridice de drept privat ori public, cu excepția persoanelor juridice de drept public aflate în subordinea Consiliului Local al Municipiului Timișoara.
Pentru a participa la programul de finanțare Cultura în prezent, un proiect cultural va îndeplini, cumulativ, următoarele cerințe:
Buget total alocat: 2.000.000 RON, dintre care:
Plafoane oe categorii de proiecte:
Tranșele finanțării nerambursabile
Beneficiarul va identifica și atrage surse complementare de finanțare în procent de min. 5% din valoarea totală a bugetului proiectului în cazul proiectelor mici, respectiv min. 10% în cazul celor mari. Valoarea totală a bugetului proiectului include finanțarea nerambursabilă solicitată și sursele complementare de finanțare.
Sursele complementare de finanțare pentru proiect nu pot proveni dintr-un alt proiect finanțat prin contract de finanțare nerambursabilă cu Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara.
Un solicitant:
Proiectele contractate trebuie să aibă scop, obiective și durată clar/evident diferite, enunțate distinct și fără echivoc.
Lansarea programului de finanțare Cultura în prezent
Înscrierea proiectelor culturale
Etapa 1: Verificarea eligibilității și conformității administrative
Publicarea rezultatelor etapei 1
Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 1
Soluționarea contestațiilor privind etapa 1
Publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 1
Etapa 2: Evaluarea și selecția proiectelor înscrise
Publicarea rezultatelor etapei 2
Trimiterea documentelor necesare contractării pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2.
Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2.
Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua între data semnării contractului de finanțare nerambursabilă și data finalizării ultimei activități specifice din perioada de implementare a proiectului.
Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 2
Soluționarea contestațiilor privind etapa 2
Publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2
Trimiterea documentelor necesare contractării pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2.
Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2.
Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua între data semnării contractului de finanțare nerambursabilă și data finalizării ultimei activități specifice din perioada de implementare a proiectului.
Data limită pentru depunerea decontului final
Selecția proiectelor culturale se realizează de către comisii cu un număr impar de membri constituite la nivelul autorității finanțatoare, alcătuite din: i) reprezentanți ai autorității finanțatoare cu experiență în domeniul cultural și/sau responsabilități privind derularea de programe de finanțare; ii) specialiști cu o experiență de cel puțin 3 ani sau, după caz, cel puțin 2 ani în managementul și/sau evaluarea proiectelor culturale, în domeniile pentru care se organizează sesiunea de selecție.
Componența nominală a comisiilor de selecție și de soluționare a contestațiilor va fi publicată numai după încheierea sesiunilor de evaluare.
Înainte de a completa formularul de aplicație, asigură-te că ai citit Anunțul și Ghidul solicitantului.
Sună la +40787.287.100 și programează o întâlnire sau scrie-i Simonei: