Program de finanțare nerambursabilă de la bugetul local al Municipiului Timișoara
Contribuie la îmbunătățirea oportunităților de finanțare!
Programul privind finanțarea nerambursabilă a nevoilor culturale de urgență se adresează persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale/familiale sau persoanelor juridice de drept privat ori public, române sau străine, cu excepția persoanelor juridice de drept public finanțate integral sau parțial de la bugetul de stat, aflate în subordinea Consiliului Local al Municipiului Timișoara.
Un proiect va putea fi selectat pentru finanțare dacă întrunește cumulativ următoarele condiții:
Buget total estimat: 1.000.000 lei
Plafoane pe categorii de proiecte (valoare maximă a finanțării nerambursabile care poate fi solicitată):
Tranșele finanțării nerambursabile:
Beneficiarul va identifica și atrage surse complementare de finanțare în procent de min. 5% din valoarea totală a bugetului proiectului în cazul proiectelor mici, respectiv min. 10% în cazul celor mari.
Sursele complementare de finanțare pentru proiect nu pot proveni dintr-un alt proiect finanțat prin contract de finanțare nerambursabilă cu Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara.
Cumulativ, un solicitant/beneficiar:
Constituirea Fondului pentru nevoi culturale de urgență
Proces continuu de înscriere, verificare a îndeplinirii condițiilor de participare la selecție, evaluare și contractare - până la epuizarea bugetului total alocat.
Etapele pe care le va parcurge o aplicație în vederea finanțării sunt următoarele:
Etapa 1
Înscriere. Depunerea cererii de finanțare împreună cu documentele solicitate conform Ghidului solicitantului(Capitolul 8).
Etapa 2
Verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la selecție. Publicarea rezultatului verificării. Depunerea și soluționarea eventualelor contestații.
Etapa 3
Evaluarea aplicațiilor. Publicarea rezultatului evaluării. Depunerea și soluționarea eventualelor contestații.
Etapa 4
Semnarea contractului de finanțare. Plata primei tranșe, în baza cererii de plată sau, după caz, a facturii emise de beneficiar.
Atenție!
Data limită de înscriere (considerând că bugetul alocat nu se consumă până atunci) este de 8 noiembrie 2025.
Perioada maximă de la înscriere și până la publicarea rezultatului evaluării este de 7 zile calendaristice.
În maximum 7 zile calendaristice de la publicarea rezultatului evaluării se semnează contractul de finanțare. Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua între data semnării contractului de finanțare nerambursabilă și data finalizării ultimei activități specifice din perioada de implementare a proiectului.
După finalizarea proiectului, în termen de cel mult 30 de zile de la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, beneficiarul este obligat să depună la sediul autorității finanțatoare documentele justificative pentru ultima tranșă, precum și raportul final de activitate, dar nu mai târziu de 23 decembrie 2025.
Data limită pentru depunerea decontului final.
Evaluarea și selecția aplicațiilor se realizează de către comisii de selecție formate din reprezentanți ai autorității finanțatoare cu experiență și/sau responsabilități privind sectorul cultural local și din specialiști cu o experiență de cel puțin 3 ani sau, după caz, cel puțin 2 ani în managementul și/sau evaluarea proiectelor culturale, în domeniile pentru care se organizează sesiunea de selecție.
Componența comisiei de evaluare va fi publicată după evaluarea tuturor proiectelor și închiderea programului de finanțare.
Sună la +40787.287.100 și programează o întâlnire sau scrie-i lui Ștefan: