Platforma www.stiripentrucopii.com, cu audiență la nivel național și în diaspora, va urmări cu ajutorul tinerilor săi reporteri ecourile Capitalei Europene a Culturii în cartierele orașului de pe Bega. Prin intermediul proiectului Știri culturale din cartiere, organizatorii își propun să stimuleze participarea copiilor la viața culturală, printr-o secțiune specializată. Jurnalism ca mod de joacă și cunoaștere. În urma unui apel publicat pe platformă vor fi selectate 7 echipe formate din 2-3 copii și tineri care vor acoperi zone diverse ale orașului. Echipele vor lucra cu formatori/mentori din zona jurnalismului scris, foto-jurnalism și video jurnalism și vor explora atât evenimente culturale cât și portrete personale ale unor personalități din sectorul cultural și reportaje despre patrimoniul material și imaterial al cartierelor.
Materialele create de către echipele participante vor fi distribuite pe canalele Știri pentru Copii (pagina web http://stiripentrucopii.com, Facebook 14.000+ urmăritori, Instagram 1200+ urmăritori, aplicație specializată Android și iPhone). La finalul proiectului, va fi organizat un eveniment de anvergură într-un spațiu precum Filarmonica sau Cinema Timiș în cadrul căruia vor fi premiate cele mai reușite materiale, urmărind temele consacrate ale capitalei culturale „Oameni” (implicați în cultură), „Locuri” (relevante pentru cultură în cartiere” și „Conexiuni” (experiențele în evenimente și proiecte culturale).
Asociaţia Știri pentru Copii este un proiect jurnalistic unic în România, educativ și informativ destinat copiilor (și părinților acestora). Platforma funcționează în baza principiilor jurnalismului profesionist destinat copiilor și adolescenților (7 – 18 ani). Este un proiect realizat și coordonat de jurnaliști profesioniști cu experiență. Platforma are vizibilitate la nivel national și în diaspora, dispunând și de pagină Facebook, canal YouTube, aplicație gratuită pentru IPhone și Android (cu notificări la fiecare știre publicată), conturi de Instagram, TikTok și Twitter. Publicația a desfășurat și desfășoară campanii pe teme rar abordate în media, menite să le trezească copiilor interesul pentru cultura si nu numai.