Linked Culture este un eveniment recurent de impact dedicat managementului și marketingului cultural din Timișoara, aflat la a 6-a ediție. Pentru a susține operatorii culturali locali, dar și alți actori relevanți pentru implementarea programului Timișoara – Capitală Europeană a Culturii 203 (sectorul HORECA și structurile asociative conexe lui), am decis ca în 2022 organizarea unei ediții speciale, dedicate unei teme presante: relația dintre patrimoniul local și turismul cultural în contextul Timișoara 2023. Pe parcursul a trei zile, vom oferi sectorului cultural local, sectorului neguvernamental local și partenerilor din HORECA și furnizorilor de servicii conexe, un mix de masterclass-uri și ateliere de formare și co-creare cu experți și practicieni din domeniile identificate mai sus. Rezultatele scontate includ atât un transfer de know-how, cu accent pe identificarea de bune practici acționabile și scalabile, cât și co-crearea de modele de ofertă turistică culturală durabilă și sustenabilă, care să pună în valoare și să conserve patrimoniul local.
PRbeta BlueMoon prin BMagency derulează proiecte culturale și participă la comunicarea proiectelor culturale timișorene încă de la înființare. Linked Culture este cel mai important produs cultural propriu, fiind prima conferință de marketing și management cultural din zona de vest a țării și singura din România care acoperă toate ariile artistice și culturale. Prin cele cinci ediții de până acum, Linked Culture a făcut pionierat în domeniul educației și medierii culturale, fiind primul eveniment care a pus la dispoziția operatorilor culturali timișoreni resurse valoroase pentru derularea proiectelor locale. Linked Culture a derulat și un modul de școală de management și marketing cultural, adresat în special organizatorilor de evenimente, în care a pus la dispoziția celor peste 600 de persoane înscrie patru materiale filmate în care s-au atins cele mai arzătoare probleme cu care se confruntă un organizator: finanțarea evenimentului, cadrul legal al desfășurării lui, organizarea bugetelor și comunicarea proiectului. Workshop-urile și sesiunile de networking din cadrul fiecărei ediții a evenimentului au adus operatorilor culturali din Timișoara colaborări cu organizații naționale, care au crescut oferta culturală a orașului.
PRbeta BlueMoon este parte integrantă din industria culturală a Timișoarei și regiunii Banat, participând activ la comunicarea unor ample proiecte locale de interes național, cum ar fi Cămine în Mișcare sau Bienala de Arhitectură Timișoreană (BETA); este producător și co-autor al produsului cultural numit Implant pentru refuz cu Orchestră simfonică (IPR Simfonic); acționează în consultanță pentru comunicare cu proiecte culturale mici și medii, oferind voluntar servicii de comunicare pentru diseminarea informațiilor despre proiectele timișorene către mass-media centrală.