Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara organizează în perioada 6-8 octombrie evenimentul Timișoara 2023. Celebrarea orașului, care va reuni peste 100 de evenimente culturale, educative și sportive, organizate de operatori publici și privați, locali și internaționali, în peste 50 de locații, outdoor sau indoor, pe apă, pe maluri și în apropierea canalului Bega, în Fabric, Iosefin, Cetate, Complexul Studențesc și Elisabetin.
Informații despre eveniment
Locație: Parcul Central Anton von Scudier, latura dinspre canalul Bega, în proximitatea terenului de baschet Uszoda și a Splaiului Nicolae Titulescu (stradă care va fi închisă traficului auto pe perioada evenimentului), unde vor avea loc activități culturale și sportive.
Perioada de desfășurare: 7 și 8 octombrie 2023
Interval orar desfășurare eveniment: 10:00 – 23:00
Aplicanți
Entitățile care doresc să se înscrie în calitate de street food vendors trebuie să fie persoane juridice (ONG, SRL, PFA, IF, II).
Etape de derulare
Perioada de depunere a cererilor de înscriere: 08-12 septembrie 2023
Perioada de analiză și selecție a cererilor: 12-13 septembrie 2023
Perioada de afișare a rezultatelor: 13 septembrie 2023
Perioada de depunere a contestațiilor: 14-15 septembrie 2023
Data de soluționare a contestațiilor: 18 septembrie 2023
Afișarea rezultatelor finale: 18 septembrie 2023
Perioada de încheiere a contractelor cu agenții economici selectați: 19-21 septembrie 2023
Produse permise spre comercializare
Tipurile de produse permise spre comercializare în cadrul evenimentului sunt produse alimentare de tip fast-food (inclusiv opțiuni vegane / vegetariene), apă, băuturi răcoritoare, cafea, ciocolată caldă, bere și băuturi slab alcoolice.
Se încurajează participarea comercianților care folosesc materie primă ce provine dintr-o agricultură cu impact scăzut asupra mediului (exemplu: fără a se limita la acestea: materie primă certificată ecologic, materie primă din lanțuri alimentare scurte etc.).
Taxa de participare
Aplicanții selectați să participe în cadrul evenimentului Timișoara 2023. Celebrarea orașului vor avea obligația contractuală de a achita taxa de participare în cuantum de 2.000 lei.
În taxa de participare sunt incluse următoarele servicii: pază, electricitate și salubrizare.
Taxa de participare trebuie achitată înainte de începerea evenimentului, până la data de 25 septembrie 2023, în baza facturii emise de către Organizator.
Modalitatea de înscriere
Documentele de înscriere se vor trimite prin e-mail Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara, la adresa: contact@centruldeproiecte.ro în perioada 8-12 septembrie 2023.