Centrul de Proiecte
Timișoara
Activitate
Acces la resurse și finanțare nerambursabilă pentru comunitate
Finanțări
Oportunități de finanțare prin apeluri de proiecte
Proiecte finanțate
Proiectele finanțate de Municipiul Timișoara, prin Centrul de Proiecte
Spații pentru comunitate
Spațiile administrate de Municipiul Timișoara, prin Centrul de Proiecte
Echipa Timișoara 2023
Coordonare strategică și coerență artistică pentru Timișoara 2023
Echipa
Membrii echipei noastre
Concursuri de angajare
Oportunități profesionale în echipa Centrului de Proiecte
Transparență
Date, rapoarte, statistici, informații de interes public
Conector
Abonează-te la newsletterul nostru săptămânal
Ne găsești aici:
Calendar
Știri
Concursuri
Sesiunea
Mai 2022
Rezultate finale
Rezultate
Rezultatele sesiunii
Publicate:
4 iulie, 16:00
Descarcă
Posturi pe perioadă nedeterminată
Șef Serviciu Programare și Administrare Spații, grad I
Stabilește strategia și linia de programare pentru fiecare dintre spațiile gestionate de Centrul de Proiecte și propune calendarul de funcționare ținând cont de agenda locală și națională.
Șef Birou Buget, Financiar și Achiziții Publice, grad I
Coordonează, verifică și avizează întocmirea documentelor privind execuția bugetului de venituri și cheltuieli, derularea achizițiilor publice și operațiunile financiare.
Inspector de specialitate – operator sunet, lumini, imagine, grad II
Este responsabil de designul de sunet și lumini și proiecția filmelor din cadrul programului cinematografic în spațiile administrate de Centrul de Proiecte.
Inspector de specialitate financiar, grad IA (2 posturi)
Asigură derularea activității financiare a Centrului de Proiecte și monitorizează îndeplinirea obligațiilor asumate de către beneficiarii finanțărilor nerambursabile.
Inspector de specialitate contabilitate, grad IA
Întocmește acte justificative și documente contabile și asigură înregistrarea cronologică și sistematică în contabilitate a acestora.
Expert tehnic general, grad I
Coordonează buna desfășurare din punct de vedere tehnic și logistic a evenimentelor care au loc în spațiile administrate de Centrul de Proiecte.
Expert programe și proiecte, grad II
Oferă consultanță, contribuie la organizarea apelurilor de proiecte și raportează impactul în comunitate al proiectelor finanțate.
Expert programe și proiecte, grad IA
Contribuie la organizarea apelurilor de proiecte, oferă consultanță și raportează impactul în comunitate al proiectelor finanțate.
Expert programare spații, grad I (2 posturi)
Colaborează cu operatorii culturali, asigură organizarea de acțiuni, proiecte, programe și activități de interes local și contribuie la stabilirea calendarului de activități.
Expert producție foto-video și administrare platforme, grad II
Documentează foto-video acțiunile, proiectele și programele finanțate de Centrul de Proiecte și contribuie la administrarea platformelor online gestionate de instituție.
Expert achiziții publice, grad profesional II
Asigură întocmirea documentelor și derularea procedurilor de achiziții publice de bunuri, servicii și lucrări necesare Centrului de Proiecte.
Casier
Asigură vânzarea biletelor și încasarea cash/POS a contravalorii acestora și derularea operațiunilor de ridicare și depunere a numerarului, prin Trezorerie.
Administrator
Gestionează și întreține spațiile și echipamentele aflate în administrarea Centrului de Proiecte, astfel încât acestea să poată fi puse în bune condiții la dispoziția comunității.
Consilier juridic, grad IA
Acordă asistență juridică echipei Centrului de Proiecte și asigură reprezentarea instituției în fața instanțelor judecătorești.
Posturi pe perioadă determinată
Ai nevoie de îndrumare?
Sună la
+40787.287.100
sau scrie-i Adrianei:
Adriana Cuteanu
Resurse umane
adriana.cuteanu@centruldeproiecte.ro
Este utilă această pagină?
facebook-square
linkedin-square
angle-down
youtube-play
instagram
cp-logo
cp-chevron-down--medium
cp-doc-single
cp-circle-download