Poster X Poem Timișoara este un proiect cultural interdisciplinar care aduce împreună arta vizuală și poezia în spațiul public, prin expoziții în oraș cu 10 postere originale, produsul colaborării dintre un poet și un artist vizual. Intervenția în spațiul public pornește de la convingerea că poezia trebuie să ajungă la toată lumea, posterul fiind mijloc ideal de comunicare în spațiul public și, deci, mediul perfect pentru a aduce poezia în viața orașului. Poster X Poem Timișoara este ediția locală a proiectului Poster X Poem cu ediții la București, Chișinău, apariții în parteneriat la Amural Brașov, Street Delivery, Nocturnele de Poezie Contemporană ARCEN București. Proiectul propune o selecție locală de poeți și artiști ce întâlnește o selecție națională pentru un binevenit schimb de experiență între Timișoara și restul țării.
Trei evenimente de activare culturală a orașului cu lecturi publice a 3 poeți din proiect vor încuraja conectarea publicului larg la poezia contemporană prin întâlnirea directă cu actorii scenei literare din țară. Proiectul cuprinde și un program de formare culturală adresat studenților de la Universitatea de Vest. Atelierul susținut de coordonatorul de poezie și cel de design îi vor introduce în proiect și organiza pe cei 20 de studenți selectați prin open call în perechi de câte 2 (poet și artisti vizual) pentru a realiza 10 postere, utilizând ilustrație, design, typography și poemele proprii. Posterele vor fi expuse într-o locație parteneră pentru a promova relațiile de colaborare și coproducție nu doar în rândul artiștilor deja consacrați, ci și pentru cei emergenți, aceștia reprezentând o resursă valoroasă la nivel local și național. Folosindu-ne de experiența din edițiile anterior organizate (București, Chișinău), ne dorim ca poezia contemporană și arta vizuală să ajungă la publicul timișorean, oferind o alternativă viabilă, accesibilă, la promovarea culturii vizuale și scrise.
Galore Media activează de peste 4 ani în domeniul industriilor creative, cu precădere în zona de film și arte vizuale, principalele proiecte pe care le-a inițiat plasându-se pe o axă interdisciplinară. Bucharest Fashion Film Festival (un festival la intersecția dintre modă, film și advertising), F Sides cineclub (primul cineclub românesc dedicat filmelor făcute de femei) și contribuția la dezvoltarea proiectului Poster X Poem (un proiect care aduce împreună poeți contemporani și artiști vizuali), construind de-a lungul anilor o rețea semnificativă de parteneri și colaboratori și o comunitate de participanți activi. Galore Media își propune în primul rând să aducă împreună publicuri din diferite domenii creative cu intenția de a descoperi zone comune de interes și de a iniția proiecte multidisciplinare, explorând felul în care aceste discipline conexe se pot potența reciproc. O nouă fațetă a culturii secolului 21, una care este interconectată și aplică o serie de filtre critice asupra imaginilor și produselor culturale, încurajând publicul să se angajeze în mod activ în descifrarea lumii sale. Proiectele au ca prioritate promovarea egalității de gen în societatea românească, a unei gândiri critice pe teme de interes public și a unei educații vizuale pentru publicul local, astfel încât să contribuie la o creștere a calității și integrității produselor culturale pe care le consumăm.