În cele trei zile de sărbătoare 60.000 de oameni au fost la concerte, spectacole, expoziții sau conferințe. Spectacolul de deschidere din Piața Unirii a adus împreună 17.000 de oameni. Străzile pietonale au fost și ele vii și pline de turiști sau curioși. Atmosfera a fost transmisă și la nivel național. Cifrele audiențelor cumulate în mediul online arată 101.000.000 (audientă locală: 21,5%, audiență naţională: 78,6%), vizitatori unici 238.000 (479.000 vizite), impact în social media 1.913.938 (FB), 113.311 (IG). Iar Timișoara 2023 a apărut în 8223 de apariții media.
Expozițiile au fost atras și ele mii de vizitatori. Ele sunt în continuare deschise publicului. După prima luna numărul vizitatorilor arată așa:
Pepiniera. 1306 plante pentru Timișoara - 23.569
Chronic desire – Sete cronică - 15.652
Mircea Nicolae – Lucruri mărunte, lucruri prețioase - 6.045
Victor Brauner: invenții și magie - 8.000
Minitremu - 2.833
Bright Cityscapes: Oglindirea ecosistemului - 1.115
Made-up Histories Have Long Lives - 3.700
Implicarea voluntarilor este una impresionantă. 1700 de voluntari s-au alăturat programului Timișoara 2023, români și străini. 400 dintre ei au lucrat cot la cot la evenimentul de deschidere.
Evenimentele următoare le puteți vedea pe calendarul site-ului Timișoara 2023. În următoarele trei luni puteți vedea: Bienală de artă Art Encounters, concerte ale Filarmonicii din Franța, expoziții în spații neconvenționale, festivaluri de teatru, dar și spectacole de dans.