[ACTUALIZARE 23 iulie 2024]
În urma contestațiilor, 29 de comercianți au fost selectați pentru a vinde produsele în cadrul Celebrarea Orașului 2024, între 16-18 august. Lista finală o găsiți aici.
[ACTUALIZARE 16 iulie 2024]
Din cele 33 de cereri depuse de către comercianți, 26 au fost selectate. Lista o găsiți aici
Informații despre eveniment
Locație: Parcul Civic, Parcul și Bulevardul I.C. Brătianu (stradă care va fi închisă traficului auto pe perioada evenimentului), unde vor avea loc activități culturale, sportive și comunitare.
Perioada de desfășurare: vineri 16 august - duminică 18 august 2024
Interval orar desfășurare eveniment:
Aplicanți - Entitățile care doresc să se înscrie în calitate de street food vendors trebuie să fie persoane juridice (ONG, SRL, PFA, IF, II).
Etape de derulare
Produse permise spre comercializare
Tipurile de produse permise spre comercializare în cadrul evenimentului sunt produse alimentare de tip fast-food (inclusiv opțiuni vegane / vegetariene), apă, băuturi răcoritoare, cafea, ciocolată caldă, bere și băuturi slab alcoolice.
Se încurajează participarea comercianților care folosesc materie primă ce provine dintr-o agricultură cu impact scăzut asupra mediului (de exemplu, fără a se limita la acesta: materie primă certificată ecologic, materie primă din lanțuri alimentare scurte etc).
Taxa de participare
Modalitatea de înscriere
Documentele de înscriere se vor trimite prin e-mail Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara, la adresa: contact@centruldeproiecte.ro în perioada 03-14 iulie 2024.
Toate detaliile anunțului și cererea de înscriere le găsiți aici