Centrul de Proiecte
Timișoara
Atelier

Activități și tururi ghidate cu copii la Habitat B1

10 octombrie – 12 decembrie 2025

Program: 

10 octombrie-12 decembrie

 Vizită cu o grupă de copii | 10 octombrie, vineri | ora 15:00

Vizită cu 2 clase | 14 octombrie, marți | orele 10:00 - 11:00 11:30 - 13:00

Vizită cu o grupă de copii | 24 octombrie, vineri | ora 15:00

Vizită cu 2 clase  | 4 noiembrie, marți | orele 10:00 - 11:00, 11:30 - 13:00

Vizită cu o grupă de copii  | 14 noiembrie, vineri | ora 15:00

Vizită cu 2 clase | 18 noiembrie, marți | orele 10:00 - 11:00, 11:30 - 13:00

Vizită cu o grupă de copii | 28 noiembrie, vineri | ora 15:00

 Vizită cu 2 clase | 2 decembrie, marți | ora 10:00 - 11:00, 11:30 - 13:00

Vizită cu o grupă de copii | 12 decembrie, vineri | ora 15:00

Asociația Inițiativa în Educație organizează tururi cu copii de clase primare la Habitat B1. În cadrul acestor vizite, copiii vor putea interacționa cu lucrări de artă, le vor putea atinge și chiar vor fi încurajați să interpreteze și să găsească povești despre opere respective. Exerciții de imaginație. De asemenea, copiilor li se va explica procesul de imprimare 3D, dar și care și cum este întregul proces creativ pornind de la idee la obiect. Seria de tururi pentru copii este cu circuit închis.

Asociația Inițiativa în Educație este o asociație care și propune încă de la înființare ca prin educație putem dezvolta competențe, caractere, cultură și stil. Putem dezvolta autonomie, încredere, armonie și curaj. Putem crește indivizi, dar mai ales putem coagula o societate. Viziunea asociație este că împreună putem crea o lume mai bună prin educație. InEdu susține si contribuie la îmbunătățirea mediului educațional și creează contexte de învățare și dezvoltare pentru elevi, profesori și părinți. Obiectivele InEdu sunt: echilibru între învățământul centrat pe profesor și cel centrat pe elev; echilibru între învățarea academică și cea experiențială; echilibrarea inteligențelor, conform teoriei inteligențelor multiple ale lui Howard Gardner sau Stephen Covey; educație axată mai mult pe motivația intrinsecă și mai puțin pe cea extrinsecă; transformarea laboratoarelor școlare în spații active și creativi; finanțarea corespunzătoare a învățământului; regândirea formării profesorilor (inițiale și continue); reblocarea canalelor de comunicare de la firul ierbii până în castelul guvernamental; diminuarea utilizării fricii ca motivator în educație; regândirea competiției în școală și crearea unui mediu colaborativ. 


Program

Arhivă program

Este utilă această pagină?