Alin Cozari este un designer grafic din Timișoara cu expertiză în identitate vizuală, design de ambalaj și webdesign. A parcurs traseul obișnuit de artist aspirant – Liceul de Arte Plastice din Timișoara, apoi Facultatea de Arte și Design din cadrul UVT, respectiv licența & master în Design. Pe parcursul anilor de studiu se remarcă la olimpiade naționale de arte, Romanian Design Week & alte expoziții, ca apoi să debuteze cu entuziasm în câmpul muncii ca designer de produs. Se reorientează către design grafic, iar din 2016 până în prezent face proiecte de design grafic și comunicare vizuală îmbunătățind imaginea afacerilor românești din HoReCa, street food, arhitectura & imobiliare, fashion & beauty și ONG-uri. Din 2023 face content educațional alăturându-se Librariei de Design, unde susține ateliere despre teoria culorii în digital și offline, cu aplicații specifice pentru fiecare. Energia primită în cadrul atelierelor îl inspiră să înceapă în 2024 un proiect despre bune practici în industria Out of Home Media din Copenhaga.
Publicitatea stradală prin prisma Designului și Arhitecturii Daneze. Cultura unui oraș, fericirea și calitatea vieții sunt redate inclusiv de arhitectură, urbanism și nu în ultimul rând de comunicarea vizuală a mediului de afaceri. Copenhaga menține publicitatea stradală curată prin cultura designului danez si a respectului pentru mediul înconjurător, specific Europei de Nord. Conceptul de poluare vizuală este abordat cu seriozitate prin politici publice, dar și prin implicarea profesioniștilor de buna credință, care gândesc proiectele în afara limitelor business-ului și iau în calcul vederea de ansamblu, implicit orașul și locuitorii lui. Pentru a aprofunda conceptul de Danish Design, ce stă la baza succesului orașului Copenhaga ca UNESCO-UIA Capitala mondiala a arhitecturii 2023-2025 și al 5-lea Cel mai fericit oraș din lume, conform World Happiness Report, Alin Ionuț Cozari va colabora cu o echipă de arhitecți locali cu care va explora orașul dincolo de centrul turistic și va valorifica mentalitatea, cultura, comunitatea, și stilul de viată la fel cum o fac localnicii: pe bicicletă. Alin Ionuț Cozari va documenta brandurile din Copenhaga care folosesc publicitate stradală într-un mod estetic și etic, rezultatul va fi un ghid vizual de bune practici care să completeze regulamentul oficial de publicitate stradală destinat antreprenorilor și designerilor din Timișoara.